Oszd meg!

2009. december 6., vasárnap

A Mikulás hozta díj

Drága gasztroblog társaim, Andi és Gizi várt ezzel a csodás meglepetéssel. És Yasmine is. Henitől is megkaptam. Köszönöm nekik.


Nagyon megtisztelő és nagy boldogság, mikor látja, érzi az ember, hogy gondolnak rá.
Írtam is, hogy még nem készítettem ugyan semmit karácsonyra, ... de talán a két pici manótól jövő héten neki tudok állni. Most a karácsony előtti nagytakarítás meg családi ünnepek, stb. annyira lefoglalnak, hogy a főzés csak tényleg olyan ripsz-ropsz munka.
Jövő héten mézeskalács sütésre készülök. Minden évben készítek mézeskalácsot. Remélem, idén még szebb mézeskalácskákat fogok készíteni, mint tavaly. Már rendeltem is hozzá kiszúró formákat, mert nálunk csak a hagyományos szív, karácsonyfa, ... formákat lehet kapni.
Aztán jönnek majd a linzerek, ez a kétfajta süti úgyis sokáig eláll.

Szóval, köszönöm mégegyszer nektek a díjat, küldöm is vissza hozzátok Andi és Gizi, hiszen imádom a blogotokat, és mindenkinél már jó meleg karácsonyi hangulat van. :)

Küldöm még:
Andi-cukinak, Mohának, Yasmine-nak, Torkos Kuckóba Mónikának, Trinity-nek, Ircsinek, Heninek.

És még mindenkinek, akihez fel vagyok iratkozva! :)

Boldog adventet!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm! De tőlem is megkaptad, csak elfelejtettelek értesíteni, bocsi.. :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Yasmine! Akkor hármas az örömöm!!! :-)))

    VálaszTörlés
  3. Jajj, de aranyos vagy! Most találtam, meg, de így dupla öröm, mert nagyon meglepődtem...Köszönöm szépen!!!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails